П'ять місяців

Зміст пізнавального розвитку дитини

Знайомство з оточуючими. Зростає пізнавальна активність дитини, посилюється інтерес до людей, навколишніх об’єктів і предметів; шукає поглядом знайомі, зупиняє на них увагу; дивується і насторожується, побачивши незнайомі предмета; емоційно реагує на побачене й почуте. Виявляє інтерес до навколишнього не лише в межах рідної домівки, але й поза нею.

Орієнтація у просторі. Дитина досить добре орієнтується у приміщенні своєї квартири: знає місцезнаходження речей, якими батьки найчастіше користуються; дивиться на двері, чекаючи появи з них рідних дорослих; шукає очима вікно як джерело світла та приємних вражень.

  • Самостійно змінює положения свого тіла в просторі-перевертається зі спини на живіт, без допомоги дорослого наближається до предметів, які знаходяться поряд.

    Хапання і володіннярукою. Упевнено підводить руку до брязкальця і хапає його. Дитина поки що не віддає переваги одній зі своїх рук-правій чи лівій, однаково активно володіє обома. Хапає предмет всією долонею та витягнутим великим пальцем. Хапає та утримує іграшку, яку подає їй дорослий.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Close