Чотири місяці

Пізнавальний розвиток дитини

Знайомство з оточуючим. Виявляє зацікавленість, коли дорослий підходить до незнайомих предметів, зосереджує увагу на них та пов’язаних з ними діях.

Орієнтація у просторі. Вдосконалюється орієнтація дитини у приміщенні кімнати: вона добре тримає напрям, знає місце знаходження основних предметів. Протягом 3-х хвилин займається однією й тією ж іграшкою. Простягає руку й сама бере іграшку, яка знаходиться поруч, не чекаючи, поки дадуть дорослі. Зростає координація рухів руки та очей.

Хапання та володіння рукою. Ще досить невпевнено наближається рукою до брязкальця, торкається його, приводить у pyx. Грається своїми пальцями. Бере іграшку в рот, руку; утримує її в руці, бере двома руками, постукує одна об одну. Обстежує різні об’єкти, предмета, тримає яблуко, обмацує, кидає його. Тягнеться за іграшкою, яка знаходиться в руках дорослого, обмацує її, тягне в рот.

Розвиток органів чуттів. Займається іграшкою, яку дорослий підвішує перед нею на доступній відстані (брязкальцем, кільцем на мотузці, підвіскою). Торкається її, починає рухати. Розглядає іграшку в руці, стежить за нею, якщо дорослі пересувають її в різних напрямках: вправо, вліво, вверх, вниз. Шукає очима джерело звуку, повертає голову в його бік.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close